Gasque och lite sånt :)

I onsdags hade vi försoningsgasque för lärarna på kåren. Efter ett litet tag började det snurra, efter ännu ett litet tag började det gå runt helt och hållet, allt tack var våra kära ettor :) Blev först bjuden på cirka en deciliter Minto, som vi skulle svepa(!). Sen en öl. Sen en häxbland av öl, cider och Jägermeister...mums....(jag drack förövrigt inte upp den smakfulla blandningen). När gasquen var slut var det dags för kårpub, satt ute på terassen i typ en evighet och snackade politik med Johan....hmm undrar varför jag alltid ska snacka politik när jag är onykter?? Satt inne på klubben ett tag och berättade för en etta i detalj hur det är att vara stab och hur otrooooligt skoj det är och att hon absooluuuut måste vilja bli stab....que?
Kramade nog också ihjäl syrran några gånger när hon gick förbi som värd. "åååååååhhh jobbar du hääääär ikväll?!! Ååååh va skooooj! Hahahaaa Detta är min syrra !!!! Ååååh en kram till baraaaa!"    ........nä vadå inte full.

Jag kommer ihåg allt på kåren i alla fall och det är väl ett gott tecken. Vilken tur att jag hade självinsikt och stack hem vid typ midnatt. Är rätt amazed av mig själv att lyckades cykla hela vägen till bron över motorvägen helt själv. Förstår inte riktigt hur det gick till för jag var rätt så jäkla dragen. James kom och mötte mig där i alla fall, och sen tryter minnet lite :/ Tydligen satt jag och laddade ner konstiga filer till min dator....Men James är snäll och han gjorde äggröramackor till mig...yummy! :D

Dagen efter var inte så farlig, värst på morgonen. Sen vid lunch träffade jag Rebecca <3 som jag inte har träffat på evigheter. Det var kul att snacka lite och ta igen lite, och man kom ju som vanligt fram till att vi måste ses mer... Det får vi tusan se till att vi gör också!

Idag ska jag jobba, imorgon ska jag plugga. Har tenta om exakt en vecka....eeek! Brittisk realia....hela Storbrittaniens historia från stenåldern upp till nutid ska inpräntas i hjärnbalken på en vecka...hmpf. Jaja det ska väl gå bra, boken är ju ganska fet men tur att den innehller mycket bilder, synd att texten är så fruktanvsärt liten XD

Annars har jag beställt en ritplatta från Wacom så nästa vecka blir det nog inte mycket plugg kommer sitta och rita loss på datorn istället! Åh jag längtar!! =DD A5 storlek, valde lite större, för jag mste ju vara liite bättre ;)

Puss puss