gäääsp....

Klockan är tio i nio, men det är så molnigt ute så det blir mörkt och så känns klockan typ...7...gäsp...
Fattar inte hur jag ska palla med att läsa den feta historiaboken klart på typ en vecka...haha snacka om att man har blivit förslöad! Nä, nu får jag ta mig i kragen och faktiskt plugga!

Köpte massa te igår, så nu pimplar jag te som bara den. Gott är det i alla fall och det håller hungern borta. Behövs särskilt nu när man är på denna tiden av månaden. Har gått ner 1 kilo på tre veckor...kan synas lite men jag har slarvat...Sen har jag jobbat också så kunde bara träna 1 gång förra veckan >.<  "Jaha, varför ska du gå ner i vikt då, du är väl inte tjock?" är det kanske några som tänker. Nä, jag är inte tjock, men enligt BMI ligger jag nära gränsen till överviktig. Om man är överviktig riskerar man diabetes framförallt. Det är inte något jag är sugen på.
Sedan handlar det också om att vara nöjd med sig själv. Jag kommer vara mer nöjd med mig själv om jag känner att jag blir stark och orkar mer på grund av träningen än om jag går ner 6 kg. Träningen är viktigare för mig just nu. Att äta nyttigt är något som jag ser som ett projekt som jag helst vill klara av för att bli ännu mer nöjd med mig själv. :-)

Har börjat spela WoW igen lite mer seriöst hehe. Det är skoj, tänker inte lägga ner mer än 2-3 kvällar i veckan om ens det på typ tenta-veckor. Men ska bli roligt att få använda Novila igen. Maintankade Gruul igår *I feel good* :-)



Frukostdags och pluggdags...see you later alligator :-*