Halloween OoooOooo

Igår var det Halloween tema på kåren, och vi hade tack-gasque. Alla var sjukt bra utklädd amåste jag säga var kul att kolla in allas kostymer :) Louen var här innan dess och vi försökta fixa hennes klänning, gick sådär men med en lång kjol, hårband och silkesband kan man komma långt :) Själv var jag kissemisse, som ganska många andra haha. James kom också senare, åkte och hämtade honom efter gasquen. Men inget drickande för min del ,så jag hade ganska tråkigt....eftersom jag inte känner folk så väl är jag för blyg att snacka med folk utan alkohol i mig....patetiskt jag vet -.-
Så vi åkte hem igen runt halv tolv, lika bra var väl det, trodde inte jag skulle komma upp i morse.

Grammatiken idag var en aning förvirrande, men samtidigt känns det som om att jag har någorlunda koll. Vissa saker är dock mycket oklart...frågan är om det någonsin kommer att bli klart^^  Har tenta om en vecka, så har en del plugg framför mig nu. Samtidigt ska vi har gjort 2 mind-maps till på onsdag (tror jag det var) och språkvetenskapen ska vara läst, och realian. Tack och lov har jag läst de två första kapitlerna i realian. Har ett kapitel kvar i språkvetenskapen, men det är kort :) Sen är det bara de förbaskade mind-mapsen som måste göras .....*grr*

Ska sitta på bibblan med Thess imorgon och försöka få något gjort, får ta med mig högar av papper, anteckningar och böcker...

Ska på Core ikväll och kämpa lite med mage och ryggmuskler. Funderar på att sticka till gymmet och ta en tjugo minuter / halvtimme på löpbandet före passet. Behöver få arbeta av mig lite. Sitter här och skakar på benen i värsta *måste göra av med energi- stilen*.

Imorgon är det halloween, undrar om vi ska ut eller inte. Men skulle inte tro det har lite ont om pengar för tillfället :( *snyft* varför ska jag alltid spendera pengar på onödigt skit? Att jag aldrig lär mig. Får börja frysa in mitt kort haha.

Copyright Chris DeLara 2008. http://crisdelara04.deviantart.com/art/I-wish-a-Jolly-Halloween-2008-101874480