Torka... ;)

Med releasen av Wrath of the Lich King kan jag ju erkänna att motivationen att plugga har torkat ut en aning. Med det sagt betyder det inte att jag inte pluggar....jag menar det är bevis nog att James har två lvl 75 karaktärer och jag bara en ;) Har tenta i Amerikansk Realia om cirka 2 veckor, det svåraste blir att lära sig allt om hur landet styrs...men det ordnar väl sig som alltid ;)



Imorgon, onsdag och torsdag är det träning som gäller! Då jäklar! Ska bli skönt! Hade knappt någon träningsvärk alls efter body pumpen sist, fast steppen var svår. Se om jag klarar den bättre denna veckan :) Och jag är nästan sugen på att ta dansen efter body pumpen på torsdag...om jag orkar dvs..men hade varit kul att prova på :)

Och det börjar bli juligt, mina julnerver kittlar som tusan ^^ Klementiner, juleljus, SNÖ, kyla, mörka kvällar, ooooh längtar tills den andra advent. Ska vänta lite med att sätta upp allt den här gången, behöver inte börja på söndag :) ska dock gå på julskyltningen på söndag för att få insupa lite julestämning, kanske kan man köpa nåt litet pynt :)

James fyller år på torsdag och jag har inte köpt någon present ännu, tänkte åka ut på stan och kolla imorgon, får se om jag hittar något fint <3




Och jag saknar England så här får ni lite bilder :)
)




<3