Hela mitt liv har jag väntat

på någon som liknade dig.

Hmm lite konstiga känslor idag..igen :P Men men det är väl bara att leva med dem, kan ju inte hjälpa att livet är hårt! Nu är man ensam hemma för första gången på evigheter känns det som, ganska skönt faktiskt att kunna lulla runt i lägenheten på egen hand :) Men toan luktar äckligt :-< vet inte varför, kanske kattlådan? Men den har ju ändå lock. Kanske är det soptunnan som behöver tömmas. Ska kolla om en liten stund.

Ikväll är det sista stabsmötet! Tänk vad tiden har gått snabbt och tänk att man nu ska ha all planering för nollningen kvar! :-o Det går nog braaa... Hihi det löser sig ;)

Har syréner i en liten vas här bredvid, men de ser lite hängiga ut. Stackars blommor. De luktar såå gott vill ha mer! Hehe Och jag har bestämt mig för vad jag ska ha för tatuering nu. Men det är lite hemlis ;)

Om två veckor är det tentOR!!!!!!! OMG jag tror inte jag kommer klara dem.. har knappt pluggat nånting. På senaste har jag varit så tankspridd så det inte är sant. Missat möten, glömt av att plugga...ja gud vet allt. Om inte Annika hade smsat mig idag har jag inte kommit på stabsmötet ikväll heller. Trodde det var imorgon.... Jaja där ser man vad man kan bli snurrig ibland.

Orkar jag dammsuga? Eller ska jag plugga? Jag ska nog plugga ;-D

Här är en bild på mina härliga tjejer från festen hos Sandra :-)

image32

Löööv
#1 - - Evelina:

Nämen hejsan, här har man hittat dig med!
Ett kent-fan märker jag, det gillar vi! :)
/Evvlan i klassen