Nu är det sommar...

...och jag har jobbat mer än jag trodde att jag skulle göra. Tur att jag tackade nej till slut med den där restarangen, tror inte att jag skulle orka jobba så mycket. Lite ledigt måste man ju också ha annars kan man ju inte vila upp sig inför nollningen ;P Jobbade fyra dagar förra veckan och ska jobba fyra dagar denna veckan också. Iofs är dagarna kortare denna veckan, men det är ändå pengar. Kommer nog inte lida nån nöd på oss i sommar.

Är ensam hemma tills ikväll, James jobbar till åtta sen måste han ta bussen hem. Jag har bara ätit frukost idag och funderar på att äta något mer...börjar kurra i magen. Ikväll börjar nya avsnitt av CSI NY :D Wiie min favorit av CSI serierna. Tror det är för att jag gillar Gary Sinise, han är bra. CSI Miami är också bra. Äh alla CSI är såklart bra ;D

Var på stranden med Maria i lördags och vi tog årets första dopp. Var riktigt varmt och skönt där på Östra Stranden faktiskt. Fast det är ju så långgrunt där. Kul att träffa Maria igen iaf, det blir inte så ofta nuförtiden. I söndags drog jag och Therese till Mellbystrand och solade. Så nu har man väl lite bränna hoppas jag :) Brände mig i lördags fast jag hade smort in mig, tror att det var för att jag badade och sen inte smorde in mig.

Bah grannen har nån jävla fågel, den låter heeeela tiden! WIE WIE WIE WIe tror det är en nymfparakit eller nån annan slag papegojfågel. Låter gör den i alla fall. Mina katter ligger i lä med den fågeln. Fast okej jag har ju alltid balkongdörren öppen med musik på. Man får leva och låta leva. Det är mitt motto :)

Någon gång i veckan ska jag väl till och träffa Lina med, har inte träffat henne på evigheter nu när vi flyttat så långt ifrån varandra. Lite trist, men vad ska man göra? En dag kanske vi bor närmare varann igen :) Förhoppningsvis kan hon komma och hälsa på oss, hon har ju inte sett vår nya lägenhet ännu :)

Nä nu ska jag nog ta mig en tugga mat och sen fortsätta städa :) Ska försöka uppdatera lite oftare ;)

Kattnoskyss