Liseberg och Louens student

Igår åkte jag, Therese och Janne till Liseberg för att våga oss på alla dess diverse åkatraktioner :) Så skönt det var att åka med folk som är som jag "JAG VILL ÅKA ALLT!" Haha...Kul hade vi och det var inte för mycket folk där. Vänteköerna var mellan 10 och 20 minuter, helt okej. Fast vi var där hela dagen och hann knappt med att åka allt. Well, vi åkte allt en gång, men sen hann vi knappt med att åka de roligaste igen. Flume Rider gick sönder ett tag, men vi hann åka den igen senare. Sen gick Balder också sönder så den hann vi bara med två ggr. Det var helt okej att åka tre stycken, det vara bara att turas om att sitta själv. Och faktiskt i de flesta karuseller åker man så att man kan sitta jämte varanda. Det är ju bara tågen som är två och två. Höjdskräcken var läskigast igår enligt mig, men Therese tyckte nog att Uppsvinget var värst. Janne tyckte nog inte att någon var särskilt läskig....eller jo...alla uppförsbackar och inbromsningar ;P Han "skrek" varje gång :P



Och tamtamtam! Louen tog studenten idag! "Sjung om studentens lyckliga dar! Låtom oss fröjdas i ungdomens vår, än klappar hjärtat med friska slag och den ljusnande framtid är vår!"
En sn underbar dag stundenten är, man är verkligen lycklig! Alla studenter bara hoppar och tjoar och är glada! :D
Louen fick en mjölkskummare av mig och James, och hon fick en digitalkamera av mamma och Micke. Så ikväll är hon på Madison och festar loss......*saknar tiden* Det var riktigt roligt det, hoppas hon får minst lika skoj som jag hade när jag tog studenten!