oj nu har man nya fina saker :)

James föräldrar tog oss på shoppingrunda igår, sista dagen de var här och spenderade alldeles för mycket pengar på oss... lite bittersweet för man får dåligt samvete samtidigt som det är rätt kul att få saker såklart.
Vi fick en sticksåg och en borrmaskin hehe. James pappa tycker vi behöver lite verktyg *ler*. Sen fick vi lite annat smått och gott. Köpte nya koppel till missarna, såna flexikoppel på 5m. Nya matskålar fick katterna också. Jag och James fick lite nya kläder :) Två t-shirts och ett par byxor var. Jag behövde ett par t-shirts så det var bra.

Idag åkte de hem för at tha stannat här i en vecka. Har varit väldigt bra tycker jag. Igår gick vi ut och åt på Chautaeu (stavning?) Lounge. Mycket god mat och service. Värt varenda krona :) Kan jag gott rekommendera för er i Halmstad :)
Lite ledsamt var det att säga hejdå, vi ses väl inte förrän nästa sommar igen :( Då är det vår tur att åka till England, hoppas vi iaf :)

Ikväll ska jag jobba, annars händer inte så mycket. De borrar här i husen som galningar. Hyresvärden är kanonbra att de håller iordning fastigheterna, men arbetarna kommer klockan 7 och jobbar en timme eller så, sen sticker de igen >.< Lite störigt om jag får säga min mening. Igår kom de in i lägenheten klockan 7 och var här i 2 timmar. Idag började de borra i någon annans lägenhet klockan 7 men det hörs ju in till oss. Man får aldrig sova här :(

Måste städa, men det får ske imorgon eller i helgen, jag är lite trött idag...pallar inte nu för jag börjar jobbet om en och en halv timme. Måste köra om 60 min...


Självklart fick katterna prova på sina nya koppel, de tyckte nog om att komma ut igen för det var längesen, men det dröjde inte länge förrän regnet var över oss och vi var tvungna att gå in :(

Puss