Hundjobb

Har varit hemma hos mamma hela eftermiddagen och borstat hunden. Det behövdes verkligen! Klippte bort pälsen på benen för dom var så toviga, men nu har han inte någon tova på kroppen alls! Måste kännas skönt för honom :D Nu ska min familj bara lyckas hålla efter det, annars klipper jag all päls nästa gång ^^

Så fick jag en cd med massa gamla bilder och några hemvideos. Jag och Maria var med i en av dem, det var värst vad vi var små på den tiden haha, det är typ 4 år sedan snart...

Imorgon ska jag plugga...läsa i den feta grammatikboken. Saken är att jag redan kan det mesta, men kan ju inte dela in allt i alla grammatiska termer. Lite tråkig läsning, särskilt med tanke på att jag inte har några övningar till den. Orkade inte köpa övningsboken - 167 spänn för ett litet häfte. Dessutom ska ju läraren kopiera upp ett kompendie med alla övningar vi behöver så finns ju ingen anledning att slösa pengar på det.

Hoppas denna terminen går lika snabbt som förra, och om alla terminer går så snabbt, då är jag snart utbildad lärare haha! Då kan man börja tjäna pengar....och betala av lånet -.-

Jaja, hoppas James kommer in på högskolan till hösten, då kan ju han också få lite pengar:P Det är lite kämpigt att bara leva på mitt lån, men  men vi fightar vidare ....