Engelska, gymmet, lgh

Jaha, idag hade vi engelsklektion igen. Skulle disktutera boken "The curious incident of the dog at the night-time". Hamnade i samma grupp som mister J hehe jaja det gick ganska bra, fast han hade inte läst boken *suck*.
Sen tränade jag och Sandra lite, men inte särskilt mycket för vi ska på Afrodans imorgon ;D Ska bli intressant hehe, är nog roligt. Hoppas inte det är så svårt. Har grammatik imorgon också, så ska vi hem till Sandra och plugga och laga mat och så, sen iväg på träningen. Känns skönt att ha kommit igång nu faktiskt :) Det är bra att jag har Johanna och Sandra och träna med :) Kanontjejer är dom <3

 


Efter gymmet idag åkte jag för att skriva på kontrakt, och fick fixa så att James står som sambo, hehe för det stod bara jag som lägenheten skulle stå på. Men nu är det fixat, så måste lämna in kontraktet imorgon med och få den lilla informationsmappen ;) Längtar jättemycket nu tills vi ska flytta. Det enda jag inte ser fram emot är allt packande  ;P