Hjärtans dag

Igår var det ju alla <3 dag :) Vi åt lite lax, som vi köpt på fiskvagnen, värsta lyxmaten. Riktig god var den, smälte i munnen :) Jag älskar lax :D Sen satt vi och tittade på TV och åt choklad och drack lite vin ;) Gott gott och mysigt :)

Jag har nu tagit kort på min overall med som ni här kan se:





Så otrooligt snygg den är :) Grönt är skönt som alla vet. Den känns lite fräschare nu efter duschen haha. Duschade med den med schampoo och tvättmedel :) Fläckarna försvann faktiskt. Men det är nog fortfarande lite degsmulor kvar i bakfickan ^^ Men det borde det ju vara, som ett minne av invigningen hehe ;)

Jag är riktigt sugen på godis nu igen :S men vi har ju knappt några pengar, och godis är onyttigt....hmmmmm....dilemma. Släcka begäret eller vara duktig? Det är frågan.

Och ska vi hem till mamma och vara lite sociala eller ska vi sitta här för oss själva och spela? Hmm

Jaja jag återkommer ;) Pussar