Myspys

Igår var vi hos Johanna och Eric och vi sjöng SingStar tills våra röster brast (bokstavligt talat^^). SingStar kvällar är alltid lika kul :D En del vin blev det också, pizza med, och ja glögg också! Så riktig syndar kväll :o Men det var det värt. "Tyvärr" ska man till pappsen idag så kan inte ta igen det idag genom att bara äta knäckerbröd :P Imorgon kanske ^^ Körde lite styrketräning här hemma innan, men inget att skryta med. Måste dra mig till gymmet, se om jag hinner imorgon. Det var så fint väder här i morse, men nu kom molnen igen, och ingen promenad blev det...jaja.

Har klippt älsklingn hår idag, blev ganska bra^^ Jag måste göra det oftare så jag lär mig ngn gång ^^

Jag är fortfarande nöjd med min egna frisyr, men jag har ju aldrig behövt styla mitt håt direkt, så det är lite ovant att behöva göra det nu varje gång jag har duschat :o Dessutom är platttången alldeles för stor för att jag ska kunna platta luggen...Blir lite halvplattat liksom :P jaja





Jag är egentligen inte så stor, bara tröjan + att alla sitter ju bakom mig med sina axlar^^ Inte konstig tman ser stor ut då ;P
#1 - - Therese:

Gah, kan man se mer überfull ut :P

Du är för övrigt supersöt på bilden ovan, den är jättefin :)