Ledig what?

Stack till arbetsförmedlingen idag på en jobbchans men det var visst inte riktigt vad James hade förväntat sig så vi gick igen hehe. Han har ju jobb inom vården redan :)

Herregud nu har man snart gått ett år på högskolan redan! Snart skriver man väl examensarbeten. Usch jag gillar inte sånt :P Jaja det är väl inte så farligt. Jag fick iaf G+ på Hemtentan i litteratur och VG på uppsatsen :D Så engelska är jag väl inte så dålig på :) Skönt att ha den kursen avklarad. Grammatiktentan tror jag nästan alla klarar för den var lätt.

Ikväll kommer Maria och vi kanske sticker på stan lite och kuckilurar :) Annars blir det väl myskväll med film :) Ska nog nörda mig lite med WoW nu. Amie har ju nästan 375 i tailoring....although det blir svårt att få de sista poängen :S Förövrigt är hon lvl 62 och kanske blir hon min andra lvl 70 :)

Tudeloo (To the loo) ;) eller hur Maria ;)